Re: sony g200

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 11:45:49 MET DST

Piotrek wrote:

> Czy wszystkie egzemplarze tego monitora maja generalnie krzywy obraz
> (opadajacy rog albo "poduszka" od dolu i gory) czy tylko te 3 ktore
> probowalem dzisiaj kupic?

Generalnie Sony ma wielki rozrzut - jak kupowałem monitor, to kilka sony
było do bani, a pierwszy Iiyama kasował je, więc go wybrałem (polecam).
Z tego co słyszłem, to jak dobrze poszukasz, to znajdziesz Sony z dobrym
obrazem, ale w ciemno nie wolno go kupować.

BTW. Teraz mam przed oczkami (w pracy) Multiscan 210ES - obraz do bani.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm