Dziwne zachowanie?

Autor: JW2001 (jw2001_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 06:54:50 MET DST

Nie wiem czy to dziwne czy normalne,jeśli jakiśczas praujęz jakimś
programem,
później go zamknę lub naciśnę pokaż pulpit,wtedy odywa się jakby zjeżdżając
na dół(nie pulpit zjeżdża ale tak się pokazuje),póżniej pokazują się ikony.

Oprócz tego mój komputer wydaje się powolny,np w 3dmark 2000 osiąga ok.1100.
Czy przyczyną tego może być twardy dysk(bardzo wyje,huczy itd.)

C433,Savage4 32,96 Ram,Samsung 8,,,,4 u33,oprócz tego modem spirit,karta tv,
sound blaster,Płyta abit be 6

P.S. czy można tą płytę zaktualizować do be6-II?(czym się różnią)