Laczenie do internetu

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 23:44:32 MET DST

Sorry za spam, ale mam zamiar wynieść się z tego pięknego kraju z ogromnymi
zarobkami <- teraz przepraszam, za niesmaczny żart...
Wiem, że w Polsce jest tak:
a) łatwy dostęp do internetu, ale opłata za impuls. Modem i numer
0202122...
b) droższy, ale szybszy IDSN - również opłata za impuls (numeru nie
pamiętam). Wymagany modem IDSN
c) najszybszy (ponoć) SDI - duża opłata, ale bez opłat za impulsy -
specjalny modem od TpSa

Może mi ktoś (najlepiej na priv, aby nie zaśniecać grupy) wyjaśnić jak to
jest u naszych zachodnich sąsiadów???
(najlepiej z opłatami, miejsce pobytu, powiedzmy Frankfurt lub Mainz)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |