Dlaczego !!!???!!!

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 23:10:45 MET DST

Był sobie komputerek z prockiem Celeron 333_at_375, na płytce ATrend 6220.
Podkusiło mnie coś żeby odświeżyć bios płyty. I tak zrobiłem. Komp zawiesił
się na fleszu i qupa.
Zaniosłem sprzęt do mego znajomego, żeby zaprogramował mi biosik. Zrobił to.
Jakie było jego i moje zdziwienie, że padł mi procesorek. Celeronik.
Teraz nie wiem czy procek padł od biosu, czy flesz biosu zatrzymał się bo
padł procek?
Może ktoś wie?

Wszelkie sugestie miło widziane.

Musiałem sobie kupić nowego proca.
Teraz mam Pentium III 550 MHZ.
Ale ile to mnie kosztowało!!!

P.S.
Jeśli to wynik przetaktowania, to odradzam czynić takie kombinacje.

Tomek (Floyds) Grabowski
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com