Odp: Co zrobic zeby nie spalic, czyli nagrywania BIOS ciag dalszy :)

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 20:22:13 MET DST

Użytkownik Czarek <wolant_at_zigzag.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:8nbsd9$ljl$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Nagrywalem dosc czesto biosy w ten sposob i iest wszystko ok
> Ale w innym rodzaju plyty to chyba moze sie nie udac (nie sprawdzalem)
> Mysle ze powinien byc tu chociaz ten sam chipset tj TX
> Jezeli szukasz kogos kto moze miec taka plyte to moge Ci podpowiedziec , z
> importowal te plyty swego czasu ACTION i moze tam w serwisie Ci pomoga
> chociaz wadpie bo slyszalem ,ze sa nieuczynni
>
> Czarek

Wlasnie w tym serwisie mi powiedzieli ze jezeli zepsululem bios przy upgrade
to jest to moja wina i ze gwarancja tego nie obejmuje. Kiedy chcialem zeby m
i nagrali bios za kase, wzieli ode mnie plyte na drugi dzien stwierdzili ze
bios jest uszkodzony i tyle - ich zdaniem nie da sie naprawic.

Tak wiec zdecydowanie nie polecam serwisu firmy ACTION.