Re: Cichy CD-Rom

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 15:08:46 MET DST

"Michał Kozusznik" wrote:

> Tez szumi. Wlasciwie wszystkie powyzej x24 chodza jak wentylator. Jak chcesz
> calkiem cichy to kup x16 ;)

Tak, ale jest to delikatny szum (moje DVD Pioneer 105 to wyje, a teac,
dokładnie tak, jak napisałeœ, szumi).
Poza tym nie ma problemu, żeby go ustawić na 16x albo 4x - a wtedy to
już cisza absolutna ;)

> Ale TEACi sa b. dobre pod wzgledem jakosci i sciagania audio

W sumie ja go (32x SCSI) kupiłem za to audio - może nie jest najszybszy,
ale jak on audio nie œcišgnie, to znaczy, że się nie da :)
Do tego ma rewelacyjnš korekcję błędów.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm