Re: Jakie plyty do nagrywania audio ???

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:38:24 MET DST

Userzy napisali w kwestii płytek audio:

> "Ricoch" "Fujitsu computer Siemens"

Generalnie - im bardziej przypomina płytkę tłoczoną - tym lepiej -
mniejsze prawdopodobieństwo, że laser w odtwarzaczu zgłupieje.

ze swej strony mogę polecić jeszcze

Blue Silver (cena zabija - 2.70 zł za płytkę 700MB, oczywiście bez
pudełka, tylko w papierowej kopercie, przy zakupie "pakietów" jeszcze
taniej)

Esperanza 700MB - ceny nieco wyższe, ale dzięki grubemu nadrukowi od
góry, jest znacznie mniej przepuszczalna przydaje się przy bardzo
kiepskich odtwarzaczach (np. przenośne "kombajny" Samsunga).

Grendel

p.s.
widziałem też prześliczną płytkę Mitsumi - nagrała się znakomicie -
niestety nie widziałem ich w masowej sprzedarzy...