Re: czy celeron FCPA pojdzie na plycie PPGA

Autor: Skałka (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:31:25 MET DST

> plyta abit bm6
> czy bedzie dzialal czy sa potrzebne jakies "przerobki"
> ma ktos jakies doswiadczenie?

Bez grzebania w plycie raczej nie pojdzie - konieczna przeróbka PPGA->FCPGA:
http://bws.sprintnet.pl/hardware/mainboards/przerobka/r_1stwordspl.html
Ale nie wiem co na to bios plyty (ostatni: QT) ...rozpozna procek ?

Jesli sie ktos boi grzebac w plycie to hmm.... moze sa jakies przejsciowki
PPGA -> FCPGA ?

A zreszta niech szlag Intela trafi z tymi jego gniazdami... nie wiem o co im
chodzilo z ta zamiana PPGA na FCPGA - gniazda roznia sie przeciez bardzo
malo !

skalka_at_priv.onet.pl