win 2000 i virus scan

Autor: aro (aro3_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:14:29 MET DST

    Zainstalowałem po Win 2000 Professional PL - Network Associates Virus
Scan 4.0.3a.

    Założyłem użytkownika - jest tam opcja "użytkownik", który ma możliwość
korzystania tylko z zainstalowanych programów i zapisywania dokumentów.
Wszystko by było OK, ale po zainstalowaniu Virus Scana nie chce się on
odpalać pod tym użytkownikiem - przy logowaniu wywala komunikat "Could not
access to local server", a po uruchomieniu Virus Scan Console "Unable to
open registry key, the computer "nazwa" mey not be configured correctly or
there is insufficient permissions"

Muszę tu dodać, że nie mamy żadnego serwera.

Co można w tym, wypadku zrobić, żeby utrzymać te wszystkie ograniczenia dla
użytkownika i żeby Virus Scan się odpalał ?
Jest rozwiązanie zmienić grupę na "użytkownik zaawansowany", ale on już ma
uprawnienia do instalacji i zmian konfiguracyjnych, a tego nie mogę im dać.

proszę o odpowiedź na adres aro3_at_friko4.onet.pl
Pozdrawiam
Arek