Re: WIn ME - wrazenia

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 10:23:38 MET DST

Luka Vandergaart wrote:
[...]
> To ustawiaj zamiast partycji extended wszystkie na primary - wtedy
> literki nie beda przeskakiwac, zalozenie kilku partycji primary jest
> mozliwe np. poprzez Partition Magic'a lub tez pod Linuxem.

Tylko, że wtedy pierwsza primary będzie c, natomiast pozostałe wylądują
na samym końcu - za pimary z 2-go dysku i szystkimi rozszerzonymi
(przynajmniej ja tak mam).

Co do Me - miałem przez tydzień. Często mi się wieszał, wróciłem do 95
OSR2 -duuużo szybsza, zero zwisów i problemów, mniej bajerów i duużżoo
mniej miejsca na dysku zajmuje - w ME to już przegięli (w win 2000
zresztą też). Tak że ja mam 95 do zabawy, nt do pracy i powoli oswajam
linuxa.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm