Trzaski i przyczyna !!! (SB Live!) - juz OK.

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 23:36:06 MET DST

    Wspominany bardzo czesto problem z trzaskami na SB Live! zostal
rozwiazany. Przyczyna jest niezbyt intuicyjna. Otoz tym, co sie z karta
gryzlo, byly sterowniki do karty graficznej. Zaznaczam, ze caly czas
chodzilo mi tylko o EAX-a. Mialem referencyjne od nVidi, zmienilem na
oryginalne z plytki (GigaByte) i problem niknal. Jak na to wpadlem? Osoby
zainteresowane zapraszam na priva. Nie jest to bynajmniej wina plyty i
chipsetu VIA.

P.S.
    W efekcie zakup SB Live'a zmusil mnie do niekorzystania z dwoch rzeczy:
- monitor MKS Vir,
- drivery referencyjne nVidii (5.22, 5.33)

--
Pozdrowienia...
Andre  (Andrzej Turek)