Re: Modem DCS Motorola pr.o pomoc

Autor: okapi (les_at_kki.net.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 23:16:58 MET DST

Ja mam też modem SM 56 Pentagram i też problemy ale z połączeniem się!
Bardzo często zawiesza się w czasie łączenia się i impuls jest stracony.
Tak bywa czasami nawet kilka razy pod rząd.
Trochę pomaga ponowny restart, ale nie zawsze i marne to rozwiązanie !!!

Czy nowe sterowniki mogłyby coś pomóc ???

Leszek

Użytkownik Adam Mierzejewski <amierzej_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:399407d3$1_at_news.vogel.pl...