Re: WIn ME - wrazenia

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 23:02:08 MET DST

Użytkownik "Tomasz Krzywicki" <Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl> napisał w
wiadomości news:3997A049.2AFC843E_at_primark.pl...

> Ciekawostka. W Me jest mozliwosc odtwarzania systemu. Zrobilem cos
> takiego
> z ustawieniami z dnia poprzedniego.
[ciach]
> Czy ktos wie jak to zjawisko kontrolowac?

To takie są z tym jaja?! Aż mi się wierzyć nie chce! Zauważyłem że WinME
zakłada w katalogu _Restore pliki cab w których przechowuje rejestr. Owszem
w rejestrze są zapisane dane odnośnie instalowanych programów, ale o to
chyba chodziło. Instalujesz program który namiesza Ci w systemie to możesz
przywrócić stan pierwotny. Oczywiście można nieświadomie narobić sobie
niezłego bigosu... Co do dokumentów, jakoś nie mogę w to uwierzyć...

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński