Re: P III 550 , ABIT BE6 II rev 1.2

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 21:52:19 MET DST

RUSI wrote:

> 5.5 +
>
> I jeszcze jedno . Czemu plyta wykrywa ten procek jako P III 366 ?
> Czy mozna temu jakos temu zaradzic ?

mnoznik jest zablokowany i skorao z jakichs powodow nie chce dzialac na 100MHz
to bios zmnienia magistrale

co do tego dlaczego tak jest nie nie mam wiecej pomyslow - mozna jeszce
sprobowac z tymi dipami albo sprawdzic calosc na innej plycie (inny
egzemplarz) co powinni mu zrobic nieodplatnie w serwisie firmy w ktorej kupil