Re: Direct CD a NERO

Autor: Roman Milewski (romil_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 12:50:57 MET DST

> BTW nie polecam używania zapisu pakietowego na RW -- wiąże się on z
olbrzymią
> ilością ruchów głowicy i w związku z tym _może_ mocno skrócić czas jej
życia.
> Jeżeli to nie jest absolutnie niezbędne, lepiej kupić kilka płyt RW więcej
> i używać normalnego zapisu sesyjnego.

Zapis pakietowy na RW jest wygodny, a Twoje obiekcje do częstych ruchów
głowicy są bezpodstawne.
Mam jedną płytkę RW kupioną na giełdzie za 80 zł (to będzie miała chyba ze 2
lata) i nie stwierdziłem żadnych problemów związanych z nagrywaniem
pakietowym, czy zwykłym. Nominalne 1000 zapisów wystarcza więc na długo.

Roman Milewski
romil_at_ka.onet.pl
UIN 48306645
GG 34803