Odp: HP8100i

Autor: Rafał Gajda (gajdarek_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 12:45:07 MET DST

Użytkownik ~ Fred Flintstone ~ <caveman1_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8n922b$55q$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam fatalne doswiadczenia z HP8100i ... Kazdy kto moze niech
> ucieka w kierunku Plextora, Teaca albo Sony ... Wypalajac na wlasne
> skromne potrzeby stracilem okolo 30 plytek ... Okolo 60-70 procent
> przy predkosci (max.) x4 sie psuje a calosc robi wrazenie stopniowego
> rozkalibrowywania ... Nawet CD-RW nie mozna bylo ufac bo
> robila katalogi, ktorych niczym nie dawalo sie otworzyc oraz pliki
> tekstowe zaczynaly miec nagle zawartosc gifa. Czy ktos jeszcze ma
> negatywne wrazenia odnosnie tego modelu sprzetu ?
>
> Hejka!
Kolego albo sprzet masz zle dopasowany :) albo nagrywara dziabnieta (w co
wątpię)
Mam 8100 od kilku miesiecy i zadnych problemow.Jedynie co ci moge zalecic
to spróbuj porzucic produkt Adapteca i przejdz na WinOnCD (wieksza
stabilnosc) .U mnie na Adaptecu dolaczonym z nagrywarka potrafil sie czsem z
niewiadomych przyczyn oproznic bufor.Od czasu przejscia na produkt CeQuadrat
zadnych problemow .
Pozdrawiam
Rav