Klopoty z nagrywarka_JVC

Autor: jurek_os_at_priv6.onet.pl
Data: Tue 15 Aug 2000 - 11:04:53 MET DST

Mam problem z nagrywarka JVC XR-W 2010. Odkupilem ja od kolesia i
klopot w tym ze nie dostalem do tego driverow. Jednak po
zainstalowaniu programu Easy CD Creator ststem wykryl nagrywarke
podajac wlasciwa nazwe itd. Jednak po wlozeniu do nagrywarki nagranej
plyty nie moze ona jej odczytac podajac komunikat ze Uzadzenie nie
jest gotowe. Oczywiscie nie daje sie tym nic nagrac. Jezeli ktos z was
mial podobny klopot i jest w stanie mi pomoc to bede wdzieczny.

Pozdrawiam
jurek_os_at_priv6.onet.pl