Zmaina firmware w nagrywarkach

Autor: Irek S. (stasiek2_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 10:08:22 MET DST

Witam

Posiadam nagrywarkę Samsung SW-204 i w dziale nagrywarki OEM zauważyłem,
że jest to model fiemy JVC XR-W4080. W/w model produkowany był także przez
Creativa
o sybolu CLBlaster CD-RW4224 i w związku z tym powstaje moje pytanie...

Mój kumpel posiada tą nagrywarkę (Creative) i program Nero pokazuje, że
posiada ona możliwość
overburnigu i nagrywania CD-Text'u, natomiast mój Samsung (posiadam firvare
w wersji BS 20) nie
posiada tych opcji.

Skoro faktycznie jest to ta sama nagrywarka (elektronika) czy w związku z
tym istnieje mozliwość
bezkolizyjnego wgrania firmware z Blastera do Samsunga (sądze, że operacja
taka udostępniła
by mi w/w opcje skoro model to obsługuje).

Czy jest to możliwe ???

Proszę o odpowiedź
Irek Stanisławski

stasiek2_at_poczta.fm