Re: Akcelerator z Video In/Out...co wybrac?

Autor: DJ Diodak (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 00:48:57 MET DST

> Zamierzam kupic do kompa nowa grafike.
> Ma to byc bardzo szybki akcelerator (GeForce GTS) , ale jednoczesnie
> potrzebuje wejsc/wyjsc S-video.
Ostatnio wyszedł nowy ASUS z Video IN / TV OUT (2x s-vid + 2x comp.)

> Najwazniejsze - jakosc obrazu, zarowno na wyjsciu monitorowym
> (pracuje w 1280x1024, czasem w 1600x1200 - obraz musi byc super
> ostry), jak i na wejsciu / wyjsciu video.

pracować to sobie można :))) ale na TV obraz będzie miał i tak max powiedzmy
800x600. Zresztš czego ty oczekujesz od standardu PAL. Liczba lini poziomych
jest za mała. A i tak ASUSy sš znane z bardzo dobrego obrazu na TV.

> btw. Karty nie maja z reguly sprzetowej kompresji MJPEG - jakiego musze
miec
> kompa, aby zgrywac wszystko w max rozdz na max fps?
Mam karte ASUS AGP-V3400 TNT/TV 16 MB i na takim czymœ w 1/2 PAL na celerku
300 łapie 30fps z kompresjš ASUSa (ver 1). Aby łapać obraz w rozdz. 704x576
(PAL) potrzebny jest CONAJMNIEJ celeron 466. Na na jnowszych sterownikach do
GeForce'a gdzie jest już nowy codec ASUSa (ver. 2) łapie mi 25fps (PAL
europejski - filmowy) już na celeronie 450 (90x5). Jednak przy najlepszej
jakoœci wychodzi 100MB na minutę.

Więc jak chcesz akcelerator + in + out + dobry obraz to wybierz asusa
geforce'a = 1200zł :)))

pozdrawiam
Łukasz