Re: Czy mozna zobaczyc caly dysk?

Autor: Maciej Piasecki (macpias_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 23:00:39 MET DST

Użytkownik MMX <angel_at_szas.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZQNh5.5521$ct3.126556_at_news.tpnet.pl...
> zobacz proste rozwiazanie ....u mnie takie bylo na TX pro
> po apgrejdzie biosu 1wszy kontroler na obu kanalch widzial 8GB
> natomiast na 2gim kontrolerze i obu kanalch widzial juz 13GB czyli tyle
ile
> powinno byc
> tylko z linuxem to bedziesz musial przezucic raz jeszcze lilo + fstab
> (edycja) bo jak zmienisz lokalizacje dysku
> zmieni ci sie root partycja z hda na hdc lub hdd jesli to 2gi kontroler
;))

> ^MMX^
> root_at_szas.pl

Niestety twoj pomysl, nie wypalil. Mimo, ze zmienilem kontroler na drugi
dalej widzi tylko 8GB. Mimo to dzieki za rade. Probowalem to ograniczenie
ominac w inny sposob. Stworzylem partycje typu Primary pod Linux'em, a
nastepnie za pomoca Partition Magic 5 sformatowalem ja pod fat32.Myslalem,
ze ja zobaczy, ale niestety jest partycja ale nie widzi jej WIN98. Pod PM5
jest
jako Hidden, ale jak zrobie unhide to po resecie jest znowu jako Hidden i
nie jest widoczna dla systemu. Moze da sie to jakos ominac? Bardzo bylbym
wdzieczny za jakakolwiek podpowiedz.

Maciej Piasecki