Odp: SB Live! + P3B-F (chyba to wywalę przez okno)

Autor: Szczepan Majdański (majdan_at_promail.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 21:53:26 MET DST

> Wczoraj 4 razy instalowałem windowsy 98SE i już opadłem z sił
a sprubowałeś instalować na innych wersjach systemu?

> No i tak najlepsze jest to że zainstalowane mogą być wszystkie urządzenia
> oprócz SB Live'a,
no to daj mu standardowe ustawienia lub ustaw kartę Sound Blaster
najbardziej pasującą do Twojej!Np. SB PRO

> Jedyne co w między czasie zmieniłem ze sprzętu to PII 400 na PIII 550, ale
> czy to może mieć jakikolwiek związek.
jeżeli masz poprzedni prock to sprubuj go ponownie włożyć i sprawdzić a
jeżeli go opchnąłeś to pożycz od znajomego jakiś inny lub po porostu sprawdź
kartę u kolegi ale najlepszym wyjściem będzie może byćoględziny w serwisie!

--
majdan_at_promail.pl