MiniSCSI/LPT i CDRW HP CD Writer Plus 9200 ext

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 23:47:08 MET DST

Yo!
Właśnie męczę się z powyższym sprzętem. Jak widać jest to nagrywarka cdrw i
mini kontroler SCSI Adaptec APA 1350 z przejściem na LPT. Zainstalowane to
wszystko jest dobrze /nie ma żadnych konfliktów/, tylko jest jeden szkopuł:
pomimo że jest to nagrywarka x8, to jedyne co mogę osiągnąć na testach nero
to x2 zapis. Próbowałem w biosie zmieniać ustawienia portu LPT: SPP, ECP,
EPP dma i bez dma i nic. Jako czytnik sprawuje się OK, pościągałem nowsze
ASPI z Adapteca, upgrady do nero i easy cd i nic.
Czy to możliwe że przez LPT szybciej nie będzie?
Podobno przez LPT idzie 1 do 2 MB/s.
Bardzo proszę o wszelką pomoc, liczy sie czas,
Kosiarz
koszni_at_polbox.com
koszni_at_poczta.onet.pl

--