Re: CDROM - filesystem - ogonki - odczyt a wlasciwie jego brak

Autor: domingo (domingo_at_zak.lodz.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 20:31:31 MET DST

jak spod samby (dostep do zasobow serwera linuxowego
dla sieci M$) od strony sieci widac pliki z polskimi
znakami to tez ona sobie nie radzi z dostepem do plikow
jest na to taka metoda, zeby z poziomu terminala
wylistowac te pliki (z krzakami) a nastepnie zmienic
im nazwy

kiedys tez mialem taki problem z CD, ale nie musialem
go koniecznie rozwiazac, wiec dalem siana :-)

jesli listowales je w starym DOSowym NC to pewnie
byly w nazwach dziwne znaki - sprobuj uzyc komend
z windy (copy-paste) i polecen dosowych, moze to cos
zdziala...
szczerze mowiac - nie probowalem, ale nie mam teraz
takiej CDR, wiec zostawiam temat...

pozdrowionka, mlody