Czarna lista a niej Wasze ASUS'y i ABIT'y

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 19:44:41 MET DST

Hi'

Po przeczytaniu ostatnich newsow na www.nvidia.com.pl na temat
problemow GF 2 we wspolpracy ze sztandarowymi plytami ASUS'a i ABIT'a
poczulem ze znajduje sie w punkcie wyjscia :o(
Planuje zakup coperkaI i plyty tylko teraz pytanie co kupic jesli moi
faworyci sa na czarnej liscie :-(((
Sklanial bym sie ku FCPGA i takiej plycie ktora da mi mozliwosc
swobodnego overclocku.

Wiem ze temat plyt byl juz walkowany ale w zwiazku z czarna lista
sytuacja jakby sie zmienila (przynajmniej dla mnie).

Pozdrawiam

Darek