Nagrania magnetofonowe i wavy.

Autor: MrukU (marcinmoczyrog_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 13:12:29 MET DST

Cze
Czy istnieje jakaś możliwość zapisania muzyki z kasety magnetofonowej
jako*.wav ? Mam do dyspozycji dość starą (10 lat) miniwieżę Sony podłączoną
do komputera (komp jest jej czytnikiem CD, poprzez jej głośniki wydobywają
się wszystkie dzwięki odtwazane na komputerze) oraz kartę dzwiekowa SB 128
PCI.
Chodzi mi o to, że chciałbym umieścić muzykę z kaset na płytach CD
(dysponuję nagrywarką).
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

MrukU