Re: karta muzyczna+graficzna=problem

Autor: Karol Król (karol_at_ecdl.hut.fi)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 12:32:35 MET DST

> 1.Zobacz czy grafika i dzwiek nie zajmuja tego samego
> przerwania . Teoretycznie w98 pozwala na cos
> takiego ale moze w tym przypadku sie wyklada
> Jesli tak jest to sprobuj przestawic
>
> 2.Ja jest z driverem , czy chodzi na SB16 lub zgodnym
> czy na ESS(numerek)? Moze wlasnie driver jest trefny.

Ok, dzieki zobacze w domu, jakby co to bede prosil o pomoc wieczorem na
grupie...
Moze zadam lamerskie pytanie ale pamietam, ze w menedzerze urzadzen sprawdzalem
karte graficzna i w zasobach nie moglem znalezc na ktorym jest IRQ?
Gdzie tego szukac?
Karta muzyczna jest chyba na piatym IRQ.
Zainstalowane sterowniki to te co proponowal win98, sciagne ze strony fujitsu
oryginalne i sprobuje...
Jeszcze raz dzieki za sugestie

--
Karol Król