Re: Jak upgradnąć?

Autor: Maciej Harasimczuk (maciekh_at_intratel.com.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 16:43:37 MET DST

Użytkownik Michał Kozusznik <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8n3flm$edt$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
| tlumaczenie (jesli zrobione mu nie odpowiada lub go nie ma). Zagadka: Jaki
| OS mial taka wlasciwosc zaimplementowana na poziomie systemu na dodatek w
| bibliotece dynamicznej ? :) Podpowiem ze to juz od 10 lat tak ma a Windoza
| dalej z tylu.
|
| Michał Kożusznik

    OK a nagrodą niech będzie zlecenie zaprojektowania systemu locale ;)
(wygrałem?) do windy...
    A propos: jakiś czas temu ktoś zadał pytanie o pamieć do A500 i
zobaczyłem po ilości odpowiedzi że byłych amigowców na liście jest
duuuuuuuuuuuuuuuużo! A więc tak czy owak dobre słowo w narodzie nie ginie:))
Pozdrawiam!

MH