Re: karta muzyczna+graficzna=problem

Autor: Karol Król (karol_at_ecdl.hut.fi)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 10:30:03 MET DST

/\\_MS_/\\ wrote:

> Na pewno ulatwisz wszystkim zadanie
> jesli napiszesz typy kart , czym odtwarzasz
> mp3 itp
> bez tego to moznaby dlugo zgadywac

Ok, sorry. Teraz niestety jestem w pracy a tenze komputer mam w domu. Jest to
laptop fujitsu lifebook, audio SB16 na chipsecie ESS natomiast nie pamietam
karty video, jakas 2MB. Przy czym podobny efekt, lecz o mniejszej sile
obserwowalem tez na zupelnie innym koputerze - desktopie, chyba P166MMX.
MP3 odtwarzam za pomoca winampa, probowalem tez soniqe, to samo. Dla mnie to
wyglada tak, ze jezeli nie ma zadnych zmian na ekranie to dzwiek jest poprawny,
natomiast jezeli sa jakiekolwiek to mam mniejsze lub wieksze zaklocenia audio.
Mam wrazenie, jakby jakies zasoby byly dzielone, bo przy jakiejkolwiek zmianie
video oddzialowuje to na audio. A moze to poprostu zwykle interferencje
wewnatrz kompa i juz nic sie nie da zrobic? Musze jeszcze sprawdzic czy to
jest zwiazane z dekodowaniem mp3 czy z kazdym dzwiekiem, np. z pliku wav.
Dzieki za wszystkie sugestie.

--
Karol Król
Electronic Circuit Design Laboratory