Re: jaka p?yta dla cel333A???

Autor: Pawel Binnebesel (bip_at_tor.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 08:48:32 MET DST

Marcin M?ynarczyk <mlynarczyk_at_interia.pl> wrote:
: Mam cel 333A na slabej plycie PC Chips. Mysle o modernizacji ale nie
: chcialbym zmieniac procesora (dla moich potrzeb zupelnie wystarczy). Jaka
: plyte do niego moglibyscie mi polecic? Czy cos z obecnych na rynku jeszcze

Sugerowalbym plyte BE6-2 lub ubozsza o kontroler UDMA 66/100 plyte BF6 (sam
przesiadlem sie z PC CHIP'a M726), dzieki tej plycie podkrecilem procesor
333_at_490 MHz. Jesli Twoja plyta miala wszystko w jednym tzn. dzwiek i grafike
w plycie to, niestety, koszt modernizacji wzrosnie o cene karty graficznej i
dzwiekowej :((.

                                bip