Dziwna sprawa z kartą RIVA TNT2 M64 32MB

Autor: scenik (scenik_at_poland.com)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 12:32:31 MET DST

ews:...
Kupiłem nową kartę grafiki NVIDIA RIVA TNT2 M64 32MB i oczywiście zaraz ją
zainstalowałem do mojego compa i od razu wielkie rozczarowanie, otóż kara
ta
ma konflikt sprzętowy z kontrolerem ALi M1621 PCI do AGP
na płycie PC-CHIP M726

SYSTEM OPERACYJNY WIN2K PROF.

ZAKRES WE/WY 03B0 - 03BB
ZAKRES WE/WY 03C0 - 03DF
ZAKRES PAMIĘCI 000A0000 - 000BFFFF

na zakresach tych pracuje kontroler ALi M1621 PCI do AGP pod win2k
i oczywiście zrobił się konflikt

Preinstalowałem win2k aż dwa razy, grzebałem w BIOSIE i nic , na dodatek
nawet stara karta ELSA RIVA 128 też już nie chciała chodzić .

Więc o co tu chodzi ?, przecież win2k sam zainstalował sobie sterowniki do
tej karty, a mimo to pojawia się konflikt sprzętowy, a ja chcę pracować na
win2k a tu się nie da

Zrobiem uaktualnienie do Win2k i dalej jest to samo qurwa

ZAKRES WE/WY uzywane przez kontroler ALi M1621 PCI do AGP
I tak w na wszystkich trzech zakresach

Jak ktoś wie dlaczego się tak dzieje to przoszę o poradę.
DZIĘKI Z GÓRY

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl