HELP Podczas uruchamianiu systemu (win98) pojawiaja ...

Autor: Piotrek (zaba_at_konin.com)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 03:19:07 MET DST

Podczas uruchamianiu systemu (win98) pojawiaja mi sie komunikaty o błedach
pierwszy z nich to
RUN DLL
Blad przy ladowaniu powrprof.dll
Urzadzenie podlaczone do komputera nie dziala.

A drugi to

Plik SETUPAPI.DLL jest polaczony z brakujacym exportem CFG
MGR32.DLL:CM_Get_Log_Conf_Priority

Jezeli chodzi o 1 bład wszedlem do menedzera urzadzen
sprawdzilem ze wszystko jest OK brak konfliktow i wszystko dziala poprawnie
takze sprawdzilem kontrolerem plikow systemowych i tez OK...

Druga biblioteka SETUPAPI.DLL jest od wlasciwosci monitora , w klikajac na
pulpicie praw przyciskiem myszki i klikajac na wlasciwosci wogole nic sie
nie dzieje.Nie mam zadnej mozliwosci dojscia do konfiguracji i parametrow
obrazu ,tapet wygaszacza itd...
Skopiowalem sobie wiec starsza wersje CFG MGR32.DLL i skopiowalem go do
win/sys i uruchomilem ponownie system i nic dokladnie te same bledy
!!Uruchomilem, msconfig i w zakladce
autostart przy Load Power Profile zobaczylem tez mdzin powrprof.dll >...
Wszystkie urzadzenie w moim kompie dzialaja poprawnie,
wiec czy ktos wie co tu jest grane?? i co to znaczy polaczony z brakujacym
exportem ?? Czy ktos wie jak rozwiazac ten problem??

WIELKIE DZIEKI ZA POMOC
POZDRAWIAM PIOTREK