Re: ABIT BE6-II i CEL566 -problem

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 00:31:11 MET DST

> Hej, Procek w biosie wykrywane poprawnie. Mam akurat podkrecony, ale to nie
> robi roznicy, bo czy mam 566 czy 825 to to samo.
> Jakies inne pomysly?
> Tomek

sprawdz jaka jaest magistrala przy 566 (np przy uzyciu cpuid)
umnie bylo tak ze 566 byl rozpoznawany jako 124MHz*4.5 - upgrade biosu pomogl bo
poprzedni nie radzil sobie dobrze z mnoznikami wyzszymi niz 8 (566=8.5*66)
nowy bios obsluguje do mnoznika 11 (BTW dlaczego cel2 nie jest na fsb100 ??)

tyle ze u mnie to bez upgradu biosu nie dawalo sie zmienic magistrali a Ty
piszesz ze na 825 go puszczales - w kazdym razie upgrade nie zaszkodzi

druga mozliwosc jaka przychiodzi mi do glowy to nieprawidlowe wpisy w biosie:
mialem kumpla z be6-2 + p3 550 ktoremu wlanczal sie komp dopiero jak przytrzymal
reset przez 2 sec ;)
strasznie psioczyl ale jak mu uporzadkowalem ustawienia w biosie to juz bylo
normalnie