Re: jak nie Abit Be6-II to co ???

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 00:11:31 MET DST

Jendrek <sokolo_at_interia.pl> napisal:

> A przede wszystkim kontroler niezintegrowany można wyjąć lub przełożyć w
> inny slot (czyli na przykład zmienić przerwanie bo zintegrowany kontroler
> rezerwuje zasoby na sztywno). Uwaga o zintegrowaniu dotyczy również
BE-6-2.

mam BE6-2 i w slocie PCI3 mam modem, ktory dzieli przerwanie z kotrolerem i
wszystko jest ok, choc faktycznie niektore karty moga takiego czegos nie
polubic.

> Zresztą co byś wolał - telewizor ze zintegrowaną lodówką czy telewizor i
> lodówkę ;)

bardziej odpowiednie: wolisz samochod combi, czy sedan i w razie potrzeby
jezdzic z otwarta klapa ?

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_z.pl - ICQ 4289653