Re: Kontroler UDMA66 - jaki wybor ?

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 23:33:22 MET DST

Jakub Jewula wrote:

> RAID 0 na 2x 15GB IBM,
> ale wlasnie bede przechodzil na wieksze...
>
> --
> Jakub Jewula studio QbA
> profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów
> 35mm z nagraniem na CD http://www.skanowanie.com.pl

IBM DTLA?
mam takiego i wlasnie tez myslalem zeby dokupic drugiego i zalozyc
raida0

masz promise'a A1 czy A6?

ja niestety mam dostep tylko do A6, ktorego niby tez da sie przerobic
ale bywa to bardziej problematyczne

zastanawiam sie nad nawym kontrolerem abita (ata100 i raid)
zamontowalem juz nawet na tym stripping na dwoch ibm dtla 30GB (u
znajomego) i chodzi pieknie ale osobiscie troche sie zrazilem do
highpointow w poprzednich kontrolerach

szukac promise'a a1 czy montowac na abicie - oto jest pytanie