RAM&i815E?

Autor: Pael (pael_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 16:35:35 MET DST

Niedawno na developer.intel.com znalazłem strone informująca jak CAS
Latency zależy od ilości zapchanych banków pamięci.
Np. gdy mamy 2 kostki CAS LATENCY 2 to i tak płyta leci na CL3(czy jaoś
tak). Były tam również inne ciekawe info o współpracy tego chipsetu z
RAM. Niestety, dzisiaj chciałem znowu obejrzeć tę stronkę - 2 godziny
szukania i nic...może ktoś ma dokładny link do tego (do innych chipsetów
też by sie przydało)?

Pael
pael_at_go2.pl