Problem z tunerem TVPhone 98

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 11:09:16 MET DST

Witam Wszystkich Grupowiczow!

Wlasnie zainstalowalem tuner AverMedia TVPhone 98 w/VCR i mam taki problem,
ze nie dziala w trybie "Overlay" ale wyłącznie w "Primary". To chyba zalezy
od karty graficznej, a moja powinna to obslugiwac (VideoExcel TNT2 na
detonatorach 5.22)Poza tym Borg TV nie lapie C+ (wszystkie inne programy
lapie, probowalem z dekodowaniem + i Auto. Nie wiecie skad mozna sciagnac
najnowsze sterowniki i soft do tego modelu? (strona Avera chodzi strasznie
wolno a na tvmania.pl sa stery ale tylko z softem do modelu tvphone98 bez
w/VCR, z
moim modelem ten soft nie dziala, musialem zainstalowac z powrotem z
doloczonej plytki (wersja 0.90)
Bede bardzo wdzieczny za wszystkie sugestie
Pozdrawiam
Leszek