Problem z przelaczaniem grafiki zniknal

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 10:22:59 MET DST

Juz wiem co bylo przyczyna mojego poprzedniego postu zwiazanego z
niemozliwoscia przelaczanie rozdzielczosci i palety kolorow w Win 98SE.
Chyba nikt mi nieuwierzy blokowal mi wszystko Netmeeting 3.01, ktory
uruchamial mi sie przy starcie peceta i pracowal w tle.
Teraz instalujac od nowa windowsa i oprogramowanie doszedlem co to bylo i
wystarczy, ze przy przelaczaniu grafiki wylacze Netmeeting i jest wszystko
OK

Dziekuje wszystkim, ktorzy usilowali mi pomoc na moj poprzedni post a ta
informacje napisalem dla wszystkich, ktorzy moga miec przeciez bodobna
sytuacje

Pozdrowienia Alarmus