proszę o pomoc w instalacji karty grafiki

Autor: scenik (scenik_at_poland.com)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 23:34:17 MET DST

Zakupiłem nową kartę grafiki NVIDIA RIVA TNT2 M64 32MB AGP
Używam płyty głównej PC-CHIP M726
Zainstalowany mam System WINDOWS 2000professional
Gdy zainstalowałem nową kartę , pojawił się komunikat o liście urządzeń
powodujących konflikt sprzętowy , otóż:

ZAKRES WE/WY 03B0 - 03BB
ZAKRES WE/WY 03C0 - 03DF
ZAKRES PAMIĘCI 000A0000 - 000BFFFF

UŻYWANE PRZEZ KONTROLER " ALi M1621 PCI do AGP ( WSZYSTKIE TRZY ZAKRESY )
i oczywiście karta też ich używać chce, ale nie może bo są zarezerwowane

nie ma też możliwości zmiany tych zakresów

PROSZĘ O POMOC JAK ROZWIĄZAĆ TĄ ZAGADKĘ SPRZĘTOWĄ
DZIĘKI O GÓRY

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl