FUT (było: Co lepsze na partycje startow

Autor: Paweł R. Nadolski (yogurt_at_pitow-129.pitow.wroc.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 15:35:34 MET DST

On Fri, 11 Aug 2000, zuko / Shark von Cygnus wrote:
> On 11 Aug 2000 13:35:53 GMT, Paweł R. Nadolski
> A czy pójdzie też kopia na grupę?

Nie, a próba wstawienia w FUT grupy i poster spowoduje, że poster
zostanie potraktowane jako grupa "poster".

> Bo powiedzmy chcę, aby odpowiedź poszła na grupę i do mnie na
> skrzynkę.

Na to chyba za mało automagii.

Choć np. PINE przy Re pyta się z czego korzystać - z FUT (jeśli nie
ma, to oczywiście wykorzysta pole grup), z Reply-To (jeśli nie ma, to
wykorzysta To, czy z obu. Jak w innych - nie wiem (MSINa i Ooopslooka
jeszcze nie chciało mi się instalować, innych nie używam).

FUT daję na pcow95 i pl.news.czytniki

Pozdrawiam

--
Yogurt                        mailto:Yogurt_at_pitow-129.pitow.wroc.pl
Prezent dla kogoś?    Le Clip!    http://www.pitow.wroc.pl/~LeClip/