problemy z polaczeniem

Autor: heffer (heffer_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 14:00:00 MET DST

Ostatnio coraz większym problemem jest dla mnie połączenie z internetem
poprzez TP S.A. Posiadam modem Zoltrix Spirit i Windows 98 SE. Mieszkam w
Łodzi i bardzo często podczas próby połączenia z internetem (po weryfikacji
nazwy użytkownika i hasła) wyświetlany jest błąd 645, iż zakończenie
połączenia z serwerem w programie Dial -Up jest niemożliwe i że mam
sprawdzić swoją konfigurację. Rzadziej natomiast (ale czasami tak się
zdarza) połączenie jest normalnie wykonywane, ale nie mogę otworzyć rzadnej
strony www, ani w inny sposób korzystać z internetu.

heffer_at_go2.pl