Re: Re: Windows ME

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 12:55:53 MET DST

"Chemical" <chemical_at_szczecin.multinet.pl> wrote in message

> Zdefiniuj "nieco stabilniejsze", bo piszesz tak jakbyś na codzień
> układał slogany reklamowe.

OK, nie denerwuj sie, generalnie chodzilo mi o to ze ME nie wiesza mi sie
prawie wogole, wyjatek - BorgTV podczas dluzszej sesji w C+ podczas kazdej
dluzszej sesji zalicza niebieski ekran - ale on to ma wrodzone ;-)

Pomijam problemy z odswiezaniem np. sieci otoczenia sieciowego w 98 SE -
tutaj juz nie mam takich problemow ze freezuje mi sie caly system, pozatym
odnosze wrazenie ze podczas operacji "dyskietkowych" komputer jest mniej
przymulony.

Oczywiscie ME nie umywa sie do NT 4.0 w stabilnosci i jakosci pracy, ale to
juz pozostawmy na temat innego postu.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl