Re: Drukarka Canon2000 ?

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 11:11:47 MET DST

> To fakt, ze na cartridge'ach Canona (ani Lexmarka) nie ma podanych
> pojemnosci. Canon robi tez mniejsze wklady, niz HP. Dla mnie wazne jest to,
> ze nikt nie zglosil, ze ma problemy z Canonem (czego obawialem sie
> najbardziej).

Otoz to.

Ja mam w domu C2000 (i polecam wlasnie ta zamiast sugerowanych wczesniej C1000).
1. Ma (standardowo) glowice (wymienialna) + 2 wklady jednoczesnie CMY i K
2. Same wklady sa tanie jak barszcz
3. bez problemu sie je napelnia - glowica jest naprawde "mocna"
4. mozesz zastosowac zamiast tego jeden duzy kartridz BC-20 (cos kolo 35/40 ml)
   tylko czarny - ma on zintegrowana glowice - starcza na ok. 800...1200 stron
   A4 typowego tekstu (z wlasnych doswiadczen) - kosztuje ~120,-
5. duzy czarny napelnia sie banalnie i skutecznie (zadnego zatykania sie glowic,
   zadnego zalewania, odpowietrzania itd.) - glowica tu tez jest b.wytrzymala
6. duzy czarny w jednym "pociagnieciu" pokrywa ok. 1cm, wiec przecietna strona
   tekstu zajmuje mi ok. 15..18 sekund.
7. na warunki domowe jest idealna - mala, wystarczajaco szybka i dokladna, nie ma
   zewnetrznego zasilacza itd. a co najwazniejsze bardzo ekonomiczna.
8. C-2000 uzywa identycznych kartridzy co 4400 i inne z tej serii, wiec sa one
   dosc popularne i nie drogie
9. Faktycznie ma dobre sterowniki - bylem zaskoczony ich mozliwosciami...

Dlaczego nie C-1000?
Bo: drukujesz albo czarny tylko, albo kolor (czarny z mieszania kolorow) => koszty
i niska jakosc, poza tym jest wolniejsza i nie tak tania w eksploatacji (z uwagi
na brak CMY+K i mniejsze pojemniki).

Tak wiec IMHO za ta cene (ok.350) nie kupisz zadnej lepszej drukarki jak C-2000.
Ja wybralem (juz chodzi ponad rok) i nie zaluje.

--
Pozdrawiam - Darek.