Re: Problem z modemem.

Autor: Fil (Filip71_at_poland.com)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 22:54:06 MET DST

Co do sprawy Com-a. Jam mam Asmax-a i tu jest podobna sprawa. Był to problem
do czasu, kiedy tego nie rozgryzłem. Sprawa wynika z tego, że Windy mogą
instalować Com-y wirtualne. Mój modem zawsze instaluje się na com-ie 4 a
wszystko chodzi O.K. w przypadku gdy w systemie zainstalowane i widoczne są
com-y 3 i 5 (5 jest wirtualny i tym samym zajęty gdyż jest odpowiednikiem
4, która jest zajęta przez modem). Taka sobie zagwostka.
Pozdro
Fil