Re: modem

Autor: Fil (Filip71_at_poland.com)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 22:54:06 MET DST

nie kupuj tzw. Winmodemów (można je poznać po cenie poniżej 200zł) gdyż są
to okrojone modemy a te podzespoły, które zlikwidowano zastępuje Windows i
procesor kompa. Cechą tych modemów jest to, że często zrywają połączenie a
jego szybkość daje wiele do życzenia. Ja mam Asmax-a (250zł + słuchawki) i
sobie chwalę, wyciąga maksymalne parametry z połączenia TP S.A. Ponadto
dobre są Zoom-y i US Robotics ale drogie.
Pozdro
Fil