Re: Jaki monitor jest lepszy Samsung 700p czy IBM P70 17"?

Autor: Szamek (szamek_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 09:19:34 MET DST

Witam,

A mozesz mi powiedziec jakie monitory nie maja? Bo jak na razie wszystkie
trynitrony jakie spotkalem mialy te dwie paskudnie drazniace kreski widoczne
z 1 metra
Sam szukam takiego trynitrona bez kresek...

Pozdrowienia,
Szamek

Użytkownik Krzysztof Sycz <sycz_at_sowatech.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39946b32_at_news.vogel.pl...