Re: modem

Autor: RAB (radek.32_at_kki.net.pl.invalid)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 19:44:36 MET DST

"Tom" <fantomas_at_poczta.arena.pl> pisze:

>Witam!!
>chcialem sobie kupic jakis tani i w miare sensowny modem.
>mozecie cos polecic?
>pozdrawiam o poranku
>tom
Zaraz wszyscy na mnie naskoczą ale ja mam Zoltrixa Phantom i w sumie nie
narzekam. Łączy się przeważnie na 48000. Nie wiem w jakim stopniu obciąża
procesor, ale podczas np. przeglądania stron WWW nie widać żeby system
zwalniał. No i kosztuje połowę tego co inne modemy. Ale chyba jest dość
wrażliwy. Kiedyś mi po burzy siadł, nawet mimo tego, że komp był wyłaczony.
Na szczęście był jeszcze na gwarancji.
Modemy zewnętrzne są dobre ale i drogie. Nie będziesz za to miał problemów
przy konfiguracji ich dla linuxa. Bo mój modem pod linuxem nie pójdzie.

--
mailto:radek32_at_kki.net.pl               http://strony.poland.com/radek32
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the