BIOS help!

Autor: semi (hagi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 18:24:49 MET DST

Mam płyte Acorp CW35L Rev.B2.
Robiłem upgrade biosu. I w czym problem?
Chodzi o to ze wyswietla jakiś bład checksum error i trzeba wcisnąć F1 to
continue, ale nie działa klawiatura (PS2). Zaraz po uaktualnieniu biosu
przestała odpowiadać, a napewno jest sprawna, bo działa przy drugim kompie.
Gdyby dało sie wejść do systemu oper mozna by przywrócić poprzednią wersje
bios, ale jak to zrobić bez klawiatury. Poza tym komputer startuje tylko gdy
zworka jest ustawiona w pozycji CLEAR CMOS.
Nie wiem co z tym zrobić. Myślałem np. o przyłaczeniu klawiatury USB, ale
takiej nie posiadam i bedzie kłopot ze zdobyciem takowej (czy to mogłoby coś
rozwiązać?)
Pomozcie!