Re: Win Millenium

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 13:41:14 MET DST

> Jakies doswiadczenia?
> Czy sterowniki od 98 "pasuja"?

Tak. ME sa oparte na jadrze W98 wiec wszystko pasuje. Zwykle tego nie robie
ale zainstalowalem ME na 98 jako ze sys niedawno stawialem wiec jakby co to
niewiele bym stracil. I o dziwo Winy po raz pierwszy mnie zaskoczyly.
Przedewszystkim duzo szybszym GUI. Okienka pokazuja sie natychmiastowo, i
nawet przesuwajac wypelnione okna nie czuje sie opoznienia ani nie widac
pozostawianych sladow.
Podobno tez duzego kopa dostaly sterowniki do wirtualki. Komp juz tak nie
rzezi dyskami. Ale ja za krotko mam ME zeby to potwierdzic

Michał Kożusznik