Re: Problem z modemem.

Autor: Michał Kwiatkowski (mikeskil_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Aug 2000 - 12:49:07 MET DST

Użytkownik Bogusław Witkowski <witold_at_mat.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bKOk5.12869$FO3.331585_at_news.tpnet.pl...
> Mam następujący problem z modemem Zoom. To jest LT Win Modem.
> Dość dziwnie się go instaluje. Tzn. W instrukcji piszą, że należy modem
> wyjąc, następnie zainstalować oprogramowanie, potem włożyć modem i system
go
> wykryje i zainstalujje sterowniki. No i gra ale...
Zgadza się...

> Gdy zainstaluję modem wszystko gra i łączy się z internetem bez problemu,
> ale już po restarcie systemu nic z tego. Zauważyłem, że w Panelu
sterowania
A masz w BIOSie włączoną MS IRQ routng table? Jeśli tak, to wyłącz!

> w opcjach systemu - właściwości modemu nie chce się pokazywać zakładka
> zasoby. Dokładniej, zaraz po instalacji jest O.K. i pokazuje się ale już
Nie dziwne - modemy HSP nie mają fizycznych zasobów..

> przy następnym starcie systemu trzeba czekać kilka minut by coś się
> pokazało.
> Zauważułem, że od tego zależy powodzenie połączenia z internetem.
> bo przy zbyt długim oczekiwaniu wywala mi błąd.
Zgadza się, ponieważ to, co widzisz jako zasoby to są zasoby zajmowane przez
HSP modem emulator...

> Wykryłem jeszcze jedno. Wystaczy, że w biosie zmienię IRQ przydzielany dla
> PCI (modem jest na PCI) i działa (ale znowu tylko jeden raz). Hmm..
MS IRQ routng table IMHO

> Poza tym dość dziwna rzecz. Modem instaluje się na comie 4 ale system nie
> znajduje tego coma. Po prostu nie da się zainstalować tego portu.
WIRTUALNY! Normalne przy HSP!

Nie masz przypadkiem płyty na VIA? Jeśli tak - KONIECZIE zainstaluj Via
service pack, lub chociaż drivery do PCI host bridge z service pack'a!

Powinno grać.. Najlepiej jakbyś "zmusił modem do instalacji na COM 5,
oczywiście wirtualny.

Pozdrawiam MBK