Re: Ktora plyta ?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 20:29:18 MET DST

| Zdefiniuj pojęcia:
| - DOBRA przejsciowka
| - DOBRY kontroler UDMA100

To trudno zdefiniowac poniewaz wiekszosc produktow to no-name. Jezeli chodzi o
przejciowke to generalna zasada - im drozsza tym lepsza i w tym wypadku lepiej
nie szczypac sie za bardzo z kasa. Dobrze gdyby udalo sie kupic cos firmowego,
wlasnie DOBREJ, sprawdzonej firmy.

Z kontrolerami jest nieco prosciej poniewaz jest ich jeszcze malo i zbyt duzego
wyboru nie ma. Z tego co wiem, wiekszosc zainteresowanych poszukuje produktu
firmy PROMISE dlatego wydaje mi sie ze nalezaloby wlasnie w ten kontroler
zainwestowac.

P.